2011年3月22日 星期二

Happy Birthday

3月21日

等強放工後,我地一齊去接心愉放學,之後一齊去拎蛋糕,向mega box 出發~~
我地去左califonia pizza kitchen 度食lunch~~預備了很久的相簿終於送給他了~~
21.3.2010~20.3.2011 our memory...哈哈~~上年同佢一齊慶祝生日,今年就3個一齊慶祝
強一路睇相簿,一路笑,因為我地真係影左好多相...原來我地真係識左好耐...哈哈...
很開心的birthday lunch~~之後我地一齊切蛋糕~~waitress 問邊個生日,點知強好怕羞,話個囡生日...哈哈..笑死~~不過見到佢咁開心,我都好開心~~嘻嘻
最搞笑係之後,餐廳又再送多個ice cream cake~~我地以為佢送錯..哈哈~~驚喜~~
很開心~~之後大家各自各返家~~

晚上,等佢探完美儀之後,我地向causeway bay 出發~~到左Mr. Steak Buffet a la minute ,好開心呀~~哈哈~~好好食呀~~好開心呀~~諗起都好想再去食~~美食配佳人,絕配~~哈哈~~開心開心~~Happy Birthday~~

沒有留言:

張貼留言